Julveckan!

Så har julveckan inletts, på jobbet innebär det att det kommer en massa varor och är mer kunder. I år en lång julvecka men kändes redan igår att julhetsn har börjat!

Jag började gårdagen med att ta Lemonaden i töm, har blivit flera tömåass för henne nu men igår släppte hon efter ett snäpp till så det var bra. Efter jobbet så blev det ostkaka till mat och sen red jag Grå. Längesen jag satt på henne nu och hon har varit lite stökig, men igår var alla stjärnor på rätt plats och hon var trevlig att både fixa med och rida!

I dag har det varnas för blåst, typiskt när det är enda dagen den här veckan jag är hemma och min enda plan är att rida. Det har redan börjat blåsa upp och vi får se hur mycket hästjobb det blir, lite tömkörning ska jag väl kunna göra och så får det väl bli julförberedelser sen.

Lemonaden igår morse, som en prinsesshäst i schabraket jag fick i julklapp! 

Och Grå på kvällen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0