Julpåsar!

Fortfarande tre dagar kvar till julafton och folk är redan som tokiga på jobbet! Känns som att alla ska hinna handla...

Alldeles vindstilla i morse och jag passade på att rida Wasabi. Mycket bättre än förra veckan när jag red sist, hade ju en plan som jag gjorde upp efter att ha sett filmen då. Fortfarande bara skritt jobb men i dag fokus på mig och mer samarbete, borde kunna trava nästa gång. 

Red sen Lillebror, red på samba spår som i söndags när vi galopperade. Planen var sanna i dag och givetvis fick vi till några bra fattningar. Sen kan han bli lite sur och tjurig när han inte får sin vilja igenom, där är han och Wasabi väldigt lika varandra! Lillebror är dock lite lättare att hantera det på!

Sen Ica-jobb och mycket folk. Stannade efter stängning och hjälpte till att göra julpåsar som skulle till personalen på Z-lyften, 173 kassar gjorde vi och jag knöt ihop dom. Sen direkt till stallet och nattade hästarna.

Nu tre arbetsdagar kvar innan jul!

Wasabi innan ridning! 

Lillebror fick skritta av runt träden i skogskanten, så fint med solen på väg upp! 

Och kvällsjobbet! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0