Decemberregn!

Då är det omladdning inför nyåret på jobbet, kan verkligen julmaten vara slut? 

Jag började i stallet i morse med att rida Grå och Lillebror. Blev bra ridpass med båda två, Grå på banan och Lillebror fick börja lite på banan och sen på spåret bredvid banan och lite galopp. 

Sen vidare till jobbet där vi ar två kort. Känns som vi alltid är det! Gick ändå bra att jobba med mitt klämda finger som varit mycket bättre än jag trodde. Efter jobbet åkte jag och hade en träning, såklart regnade det men var ändå helt okej väglag. Men inte roligt med regn i december! Nästa vecka ska det i stället vara rejält kallt, finns det inget mitt emellan? 

Grå efter ridning! 

Så söt! 

Lillebror skrittar av i skogskanten 

Så här snöig på mulen blir man när man skritta av i snön! 


Vädret nästa vecka ser inte roligt ut! Blir en kall inledning på 2024!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0