Tillbaka på jobbet!

Tillbaka på jobbet igår, fyra veckor borta men allt är precis lika rörigt och struligt som innan. Och jag är less på folk efter en dag!

På morgonen tog jag Zayats lite i töm innan jobbet, och sen på kvällen red jag Chokladen en sväng i skogen. Jag behövde verkligen komma ut lite, men det börjar ju bli mörkt så tidigt så nu kan man inte söls efter jobbet när man slutar 18.15. Så tråkigt och jobbigt med mörkret tycker jag!

Jag har ont i ryggen, känns lite trist för jag hade ju det innan semestern också men det blev ju bättre efter jag var hos naprapaten. Det här är på andra sidan och längre upp, tror att det blev när jag jävlades med dom kraften när vi bytte däck i helgen. Kommer säkert att ge sig, men det är jobbigt och i dag blir det lite färre hästar att rida än jag tänkt från början!

Zayats på morgonen! 

Chokladen innan ridningen på kvällen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0