Sommardag!

Sommaren är tillbaka! Härlig sommardag i dag!

Jag började med Forzett i dag som fick jobba lite i töm och Grå som jag tömkörde ut. Sen var det dags för Wasabi, bara suttit på henne en gång i sommar men i dag satt jag upp och skrittade lite i korsningen efter att ha longerat lite. Kändes ändå oväntat bra så nu ska vi försöka komma igång med ridningen. Sist fick Clarinett gå en sväng på grusvägen. 

Upp på byn och tankade, och sen i väg på en lektion. Hem och åt, och sen i väg på ytterligare en träning och en tömkörning. Tillbaka så vattnades och nattades hästarna och sen träffades jag och Linda i Nisses stall. Vi mockade, spånade och sopade inför morgondagen, och avslutade med fika.

I morgon väntar en intressant och intensiv dag. Jag hoppas att ryggen är med mig, i dag har det gått ganska bra.

Forzett! 

Wasabi-utsikt! 

Clarinett på tur! 

Det var så fin himmel när jag vattnade hos Bob. Ville ta lite fina bilder men det blev inte så mycket, Bob var inte sugen på att posera! 

Han och Fixar skulle leka i stället! 

Sen var han tvungen att testa gräset under tråden... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0