Råttjakt!

Fick bli en lugnare dag igår eftersom jag har ont i ryggen, förhoppningsvis går det bättre i dag!

Jag började igår med att skritta ut Grå i töm, och sen fick Lemonaden jogga lite i töm på en gräsplätt. Clarinett red jag ut med mycket galoppjobb och Zayats fick gå en minitur på vägen. Jag lyckades även måla lite trots ryggont. 

Efter middag så hade jag några pass med hoppträning. Efter ena passet lät ryttaren lillasyster rida ner till stallet, vi hör sedan ett gallskrik därifrån. Självklart tror vi att det hänt något med den lilla ryttaren och ponnyn. Men det visar sig att hon efter hon klivit av sett Doris med en råtta, tagit råttan av Doris och sedan blivit biten av råttan!

Sen nattning och vattning. Nu ny dag och nya tag, känns lite bättre i ryggen i dag. Behöver jag säga att vi fortfarande är utan vatten?

Grå jobbar på! 

Lemonaden! 

Utsikten på Clarinetts tur! 

Och Zayats! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0