Måndag!

Gårdagen var lugn på hästfronten, lite mer händelserikt i dag!

Jag jobbade mest igår, innan jobbet tog jag Zayats i töm. Ändrade tömsättningen lite och det var ganska intressant så det ska vi göra fler gånger! Sen Ica hela dagen, med full personalstyrka (vilket visserligen bara är 4 på måndagar) så ganska lugnt.

Efter jobbet åkte jag och hade en träning och provade ut lite utrustning på en ponny. På väg hem kopplade jag upp mig på ett möte med hästavelsföreningen, så när hästarna var kollade och mötet var slut så var den dagen över.

I dag har jag hunnit flytta om hästarna lite oplanerat, hopplöst att planera någon betesflytt med Clarinett som själv bestämmer när hon vill ha nytt bete, så nu har jag lite att göra i dag!

Zayats igår morse! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0