Våraktigt!

Just nu är våren lite tråkig. Banan är tråkig, det är blött och skitigt överallt och hästarna är ännu skitigare. Men kvällarna är ljusa och jag slipper vinterkappan de flesta av dagarna så jag får vara nöjd med det! 

I morse var Zayats först ut. Eftersom det blev lite spänt och stökigt vid uppsittning en igår så var det fokus på det. Jag longerade först och sen uppsittningsträning. Zayats har haft lite svårt att stå stilla och lätt blivit spånd vid uppsittningen så det var nog bra med lite extra träning på det! Sen fick Clarinett få i skogen en sväng.

Sen jobbet och på kvällen red jag Movie på banan. Underlaget där är nu tråkigt, en massa vatten och mjuk is som de trampar igenom, men det är ju bara en vecka typ nu så är det bart så det får jag leva med. Men trots underlaget så gick Movie bättre än sist. Tyvärr gav mun mage upp lite i kväll men jag hoppas att den ska vara med i morgon igen!

Clarinett på väg tillbaka till gården från skogen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0