Uppladdning!

Nu är det uppladdning inför hingstpremieringen på söndag som gäller! Jag är redan stressad över den!

Jobbdag på Ica. Efter jobbet och mat så tog jag ut Nisses hingst, Fändrik, som ska visas på söndag. Ångrar lite att jag inte tränat att gå, ställa upp och springa med honom tidigare. Han är snäll men vi hade problem bara att gå rakt fram och framförallt med att vända även om det blev bättre allt eftersom, trava däremot tycker jag gick ganska bra. Hinner nog träna lite i morgon med, hoppas jag!

Sen till stallet och tog Movie i töm samtidigt som Linda red Bea. Banan är inte så rolig just nu men Movie har ju i alla fall fått jobba lite!

I morgon väntar en intensiv dag, håll tummarna för att allt klaffar! Jag ska i alla fall försöka kliva upp tidigt för att hinna allt! 

Vi tog några bilder på Movie, för eventuell annons. Tråkig tid att ta bilder då allt är skitigt, inklusive hästen! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0