Påskveckan!

Påskveckan är igång och det är väl den här veckan som är stilla veckan? Det gäller ju dock inte om man jobbar i affär, eller mitt liv överlag...

Chokladen har haft två veckor ledigt, skulle sätta igång henne i morse med lite longering men hon var inte riktigt fräsch. Misstänkte hovböld höger fram. 

På jobbet mycket varor och bra fart. Stekte hamburgare till middag och sen till stallet innan mörkret. Planen var att rida Cizmet på spåret bredvid banan så började med att gå ett varv där. Men när jag satt upp så kände jag att varken styrning eller broms fungerade och hon gick mest dit hon själv ville, så det blev styrövningar på banan i stället. Nu ska jag tömköra någon gång och trimma kommunikationen lite!

Tog sedan in Chokladen och kollade lite på hennes hovar. Är ganska säker på att det är en hovböld, så hoppas bara att den tittar ut lite snabbt och smidigt. Nu är det bara att ladda om inför en intensiv dag i morgon! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0