Klabbsnö och slask!

Snön ligger fortfarande kvar även om gårdagens regn minskade den, det kommer bli så jäkla blött och skitigt när den försvinner. Nu hoppas jag på några dagar med torkväder!

Igår på morgonen tog jag Wasabi i töm och red Lemonaden, underlaget är klabbsnö uppblandat med lite sand där vi ridit och hästarna är inte så imponerade, men jag tror att banan är bar (men blöt) igen i kväll. Sen jobbet och på kvällen tog jag Clarinett i töm. 

Nu ny dag i snöslasket men jag hoppas på uppehåll och avtining i dag! 

Lemonadens trollman! Den behövs verkligen tunnas ut och kortas nu, men hon har så mycket man att det är ett visst projekt och hon gillar inte att bli ryckt eller när matte använder urtunningskammen så hon får nog ha trollmanen kvar ett tag till! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0