Bakslag!

Det känns verkligen som ett rejält bakslag på våren nu! Svårt att tro att jag red i linne i torsdags när det är 1.5 dm nysnö nu!

I morse kollade jag på Chokladen lite i lina. Helt klart bättre i sin ömma fot men inte helt hundra än, men rörde sig bättre eftersom så ska försöka sätta igång henne väldigt lugnt nu. Sen efter jobbet, och en hamburgare, så red jag Movie. Kan inte påstå att motivationen var på topp! Klockan var över 20.30 när jag började, det snöade igen och på banan var det 1.5 dm klabbsnö! Men Movie var jättefin och rolig att rida, gav stundtals en superfin känsla trots underlag och väder!

Nu ladda om för i morgon när det enligt prognoserna ska snöa ännu mer!

Movie på banan i kväll, vitt och fint, eller..? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0