Valdagen!

Valdagen och kebabens dag. Jag har både röstat och ätit kebab i dag!

I morse var det dimmigt men det klarnade upp och sen lös solen! Jag tog Forzett i töm och red Movie, Movie gav en jättefin ridkänsla! Och sen vidare till jobbet.

Efter jobbet åkte vi tre som jobbade i dag i väg och röstade. Sen kebab till middag innan det var hoppträning på schemat. Först "miniträning" för två yngre tjejer som kämpade med en tjurig ponny och en islandshäst, de fick verkligen jobba! Sen red Linda på Juliette och en tjej med b-ponny så lite ojämna i storlek men blev en bra kombination, de fick jobba med volter och att korta galoppen mellan hinder.

Efter hoppningen red jag Kayden och Linda försökte filma men det blir ju fort mörkt och då hopplöst att filma en mörk häst. Nu är det dags att sova och ladda för mer jobb i morgon. För oavsett hur valet går i kväll så kommer jag att behöva jobba!

Wasabi hade ätit med hela huvudet i natt! 

Från ridningen med Movie 

Ganska häftig bild och här ser inte Movie liten ut! 

Doris var såklart med! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0