Spökväder!

Fint väder i dag när jag jobbade, på kvällen riktigt spökväder med blåst, mörker och en stor måne bakom molnen!

I morse fick Chokladen gå galopprogrammet i Kina. Sen efter jobb och mat så skulle jag och Linda rida. Trots att jag skickat en timme fel tid hann vi ut en sväng med Juliette och Movie och det blev inte helsvart förrän vi kom hem. Jag tog sen Forzett också, longerade och gjorde uppsittningsträning, stod i stigbygeln och startade och stannade. Även om det i kväll var mest fokus på att stå still vid pallen hon har ju haft svårt att gå när jag hängt på henne, det har släppt och nu var det svårt att stå stilla i stället!

Såg ett avsnitt av engelska Wallander och nu är det dags att sova igen!

En bister Movie redo för ridning i skymning och spökväder! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0