Lördag!

Igår dimma och mörker, i dag klart och sol! Men jag har ju jobbat så det har inte spelat mig så stor roll!

I morse longerade jag Chokladen efter de mål som vi fick på kursen för några veckor sedan. Rygglinjen blev helt annan efter så nu känns det lite mer hoppfullt att hitta sadel till henne, ska fortsätta jobba med detta.

Efter jobbet, och middag, så hjälpte Linda mig med Forzett, att hänga och sita. Gick bättre med hjälp men det kryper fortfarande i kroppen på henne och energin ryker ur öronen! Sen hann jag med lite bokföring och så blev det tårta då Nisses son fyllde år. Nu ladda om för mer Ica-jobb i morgon! 

Chokladen och Doris i morse! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0