Värmebölja!

8 plusgrader i dag, känns lite märkligt i början av november!

Då dagens planer blev inställda så gjorde jag ett ryck på vinterhagen som jag håller på att delvis dra om och även byta tråd på. Blev inte klar, för isolatorerna tog slut, men en bit på vägen.

Sedan fortsatte jag med hästarna. Grå fick gå i töm, både Clarinett och Movie red jag dressyr med och Chokladen fick jobba i skogen. När jag var klar så blev det lite bokföring och mat innan kvällspasset i stallet då Linda först red dressyrträning och jag sen longerade Forzett. 

Lite ont i magen i kväll med men bättre än igår, hoppas på fortsatt förbättring på den fronten. Ny dag i morgon!

Grå i töm 

Clarinett har laddat för en kall vinter och blev rejält svettig av dressyrjobb i dagens värme! 

Movie blev också svettig, hon är verkligen söt som socker! 

I skogen med Chokladen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0