Lussekatter!

Säsongens första riktiga julbak är gjort, tror dock inte att de kommer räcka till jul....

Började gårdagen med att ta Wasabi lugnt i lina, som förra gången mycket skrittjobb över bommar och se lätt jogg. Hon ser mycket bättre ut nu. Sen red jag Clarinett, även där ganska lätt och kravlöst.

Sen Ica-jobb och efter jobbet åkte jag och lämnade igen några sadlar jag haft hemma för att prova. Sen direkt till stallet och nattade hästarna, för att sedan baka lussekatter! Kanske lite sent att börja baka efter 20 på kvällen men det gick bra!

Nu ny dag och massor att göra som det känns!

Wasabi på banan! 

"Nej jag har inte sett något benskydd" Doris är med överallt och är ibland lite i vägen, men det förstår ju hon inte alls! Här har hon lagt sig på Clarinetts benskydd

Första plåten lussekatter! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0