Frost och fruset!

Vi kan nog säga att vintern är här nu!

Jag började med lite stök inför vintern, försökte få igång en värmebalja och så tog jag tag i sista vinterhagen som ska fixas. Gick i genom stolpar och isolatorer och tog ner övertråden, som ska bytas ut. Har lite kvar att ta ner i dag och sen ska det upp ny tråd men hoppas att det ska vara klart i morgon. 

Sen red jag, lite fruset på banan men inte stenhårt. Red Clarinett, Movie och Chokladen. Sen förbi hos Lemonaden och Bob en sväng innan jag gjorde pizza till middag och i väg på lektioner.

Hemma igen hjälptes jag och Linda åt att rulla ut två höbalar innan vi nattade hästarna. Nu ny dag och lite snö har kommit som förhoppningsvis piggar upp!

Trassel och Doris är nästan lika stora nu! 


Movie på banan med busig man! 

Chokladen, frost och börjar skymma! 

Bob leker med mammas matbalja, inte så lätt att äta då säger Lemonaden! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0