Dubbelhelgen!

Förr var den här fredagen en av de större handlingsdagarna på året. Det var också till den här helgen det fanns julmust för första gången på hösten. Men dubbelhelgen är inte vad det varit och den här fredagen är som en vanlig fredag på jobbet numera.

Jag började fredagen i stallet. Longerade Chokladen och red Grå. Sen Ica och efter jobbet, och mat, tog jag Forzett. Vi hsr ju gjort lite annat ett tag men nu känns hon redo för uppsittningsträning igen. Mycket lugnare och i kväll satt jag upp ett par gånger trots att Trassel var på banan och smög. Är det inte otroligt att när Doris är inne så är i stället Trassel på banan precis när jag ska sitta upp på unghästen? Att dom lyckas pricka in precis!

Nu laddar vi för allhelgonahelgen och jobb!

Chokladen i morse! 

Och Forzett i kväll i mörkret efter jobb! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0