Loppis dag!

Det där med loppis var nog inte min grej, för övrigt hann det regna lite igår med! Och blåsa såklart! 
 
Började dagen med att ta Kayden i töm, han började som en tjurig ponny men var ändå riktigt fin ett tag! Sedan kom Linda och vi red Szum, testade att byta ryttare på honom under passet för att förbereda för provridning. Szum är ju så att han ganska jobbig och tjsfsig när man börjar, fin ett tag innan han blir trött, då hamnar han bakom hand, kan bli springig och hoppig. Nu när han inte är igång så är det där fönstret när han är fin väldigt kort så det gäller att träffa det!
 
Sen plockade jag fram till loppisen men det var väldigt trögt och lite folk, så helt meningslöst men nu har jag ju provat i alla fall. Tog Aifa, ponnyn som kom i fredags, i töm innan dusch och ombyte. För sedan kom ett gäng och vi drack vin och åt pizza, fölvakningsvinkväll! Något föl blev det inte men trevligt ändå!
 
Nu ny dag och jag är så trött!
 
Delar av hästloppisen som jag lagt fram
 
Aifa i töm! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0