Lite mer blåst!

Blåst i dag igen, men nu tror och hoppas jag att det är lite värme på väg in!
 
I morse tog jag Clarinett i töm innan jobbet. Efter jobbet åkte jag direkt till stallet. Tog in Cervin, borstade honom lite och testade två sadlar. Mest ville jag kolla att det fungerade att ta ut honom från hagen och lämna kompisen. Men nu har jag en sadel att börja med när det är dags för det, i morgon tänkte jag prova träns på honom.
 
Sedan kom Linda och vi nattade hästarna. Sen blev det snabbmat till sen middag, risgrynsgröt, för sedan väntade digitalt möte med hästavelsföreningen och planering inför helgens unghästtest. Nu hoppas jag på några dagar med mycket ridning, gärna sol och ett gäng lektioner och träningar!
 
Clarinett i morse!
 
Sadelprovning på Cervin, den här sadeln tänkte jag börja med! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0