Lång måndag!

Blev en väldigt lång dag idag, men jag har fått mycket gjort!
 
Började morgonen i stallet och red Kayden. Först lite i töm och sedan vändningar uppsuttet och i dag följde han verkligen innertygeln vilket kändes bra, tog bara ett tag... Sedan kom min hovis och skodde honom, gick riktigt bra! Men det var nog ganska bra att jag hade jobbat honom lite innan, bra tips till alla med otåliga hästar som ska skos, rid dem innan!
 
Sedan hann jag även rida ett dressyrpass på Clarinett innan det var dags att byta om och åka på Ica och lösa av Linda som jobbat för mig. Efter jobbet gjorde jag kebab till middag och sedan till stallet och red Wasabi. Hon fick också jobba med en massa vändningar i skritt, precis som Kayden. Sen när stallet var klart så bokförde jag klart den här perioden, nu bara momsrapporten kvar men det tar jag i morgon. Nu ska jag försöka sova!
 
Dagens enda bild, Kayden som tuggar på mitt spö innan ridning, som en riktig bäbis! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0