Blåsväder!

Vilket oväder det var igår! Blåst, regn och hagel, jag hade tur och var inne på Ica men det verkar fortsätta blåsa i dag!
 
På morgonen var det fint väder och jag tog Kayden i töm innan jobbet, han var riktigt lugn och trevlig! Hoppas att det vänder med honom nu!
 
Efter jobbet direkt till stallet, fick ta rätt på grejer som blåst över hela gården och en del av den här plasten som dragit ihop sista veckan var återigen utspridd. Fanns en hel del att fixa på hagarna, stolpna trycks upp av tjälen och det är inte en bra kombination med blåst. Ägnade även en orimligt lång tid att leta mina vattendunkar, som jag sedan hittade inne i garaget, det var nog Linda som tagit tätt på dom.
 
När stallet var klart var det snabba bud att fixa mat och kaffe innan digitalt styrelsemöte klockan 20. Jag hann precis äta! Fick lite bokföring gjord också men så mycket mer blev det inte ig9, tråkigt att det blåser i dag med, men det kanske torkar upp fortare då?
 
Kayden igår morse! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0