Blåst igen!

Så mycket som ska göras, dagarna räcker inte till! Framförallt räcker inte orken till....
 
Igår gjorde jag klart en hage till på gården, men den ska jag avvakta med tills regnet som ska komma i helgen har varit och den torkat upp igen. Men skönt att ha den klar!
 
Jag tog sedan Grå i töm i den hagen då jag ville undvika banan som är dammig. Red Chokladen som var riktigt fin, börjar släppa lite saker nu som vi jobbat med och det känns som att hon steppat upp en nivå. Det var så roligt att rida henne men det blåste ordentligt så efter henne tog jag paus.
 
Hittade soppa i frysen att värma till mat och sedan gjorde jag klart Nisses papper. Efter några kaffekoppar så blev det stallet igen, nu med Linda som sällskap. Vi började med Cervin, gjorde uppsittningsövningarna och sedan hjälpte Linda mig så jag kunde hänga på honom i skritt, och sitta upp på honom fyra gånger på halt. Han känns väldigt cool!
 
Sedan red vi Juliette och Clarinett och tittade på betena ute i skogen. Ganska grönt i alla hagar men det skulle ju inte göra något om det växte mer, så regnet som ska komma är välkommet även om jag inte riktigt tycker att jag har tid med regn! Avslutade kvällen med äppelpaj!
 
Nu regnar det och jag är trött efter att ha haft klockan på flera alarm i natt och tittat på kameran. Ändå är det ju bara början än! Ska göra ett ryck och försöka göra lite nytta!
 
Grå jobbar på gräset!
 
Chokladen efter ridning!
 
Från våran kvällstur, älskar sommarkvällar!
 
Och så några bilder på Lemonaden, börjar närma sig nu!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0