Allergi!

Allergin har totalt nockat mig, jag är täppt, snorig, nyser och så jäkla trött!
 
I dag började jag med att göra klart hagen jag började med i helgen. Skönt att redan ha ett par hagar klara inför inbetningen. Red sedan, först Zayats som även i dag fick hoppa några små hinder. Sen Oskar som nog börjar bli ganska fullmatad, är nog dags att åka hem och smälta lite. Även Grå red jag dressyr jobb på. Sedan var planen att rida Kayden men när jag släppte ut Grå blåste det in ett oväder med regn och blåst, kände hur ridsuget dog av och jag tog i stället Szum i töm. Hoppas på bättre ridväder i morgon. Givetvis var det sol igen när jag var klar med Szum.
 
Sen middag och i väg på några lektioner. Linda kom och fikade lite och nu hoppas jag att kunna sova bättre i natt, laddat med två olika allergimediciner! Förutom pollen så känner jag av ridbanedammet mycket, och det har jag ju utsatt mig för i kväll!
 
Dagens enda bild, innan avsittning från Grå 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0