Vårvintersol!

Återigen en dag med fint vårvinterväder, och jag har jobbat!
 
Fick i alla fall se solen i morse då jag först jobbade Zayats i töm och sedan red Oskar. Vi gjorde inget avancerat i dag, Oskar och jag, utan det vi gjort innan, men han kändes så med och intresserad!
 
Sen efter jobbet och mat så skrittade jag och Clarinett ut med Linda. Så skönt att hinna äta i lugn och ro och ändå hinna ut innan mörkret, jag gillar verkligen de ljusa vårkvällarna och nu är det nära!
 
När hästarna var nattade så hjälpte jag Nisse att borsta och reda ut man och svans på en ardenner. Nisse är ju fortfarande sjuk så han var inne medan jag stod i stallet och redde ut trollflätor. Hästen är såld och ska åka i morgon, förhoppningsvis duger hon nu, hon är i alla fall söt med fluffig pannlugg och vågig svans! Själv ska jag sova nu!
+
Zayats i töm i dag!
 
Och Oskar efter ridning! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0