Vårdepp!

Åh vad segt allt gått i dag, och åhh vad tomt det är hemma utan Baloo! Trött, seg, less och lite deppad, känns som att vårdepressionen har anlänt!
 
Började med att mocka och spåna två lösdrifter och putsa lite på Dajmens fötter. Sen red jag Oskar och Zayats på slingan. Oskar var lite busig och kastade med huvudet, Zayats fick jobba med galoppen igen och på slutet släppte spänningarna och hon galopperade så fint. Grå ted jag på spåret bredvid banan och i snön runt träden. Hon var laddad, spänd och studsig, men blev nog rätt trött.
 
Sen gjorde jag pasta carbonara till mat innan ett par lektioner och provning av en sadel jag ville sälja. Tillbaka i stallet igen så fick Wasabi jobba i töm. När hästarna var nattade så blev det lite glass till kvällsfika och nu håller jag på att somna!
 
 
 
Oskar efter avsittning!
 
Och Grå efter sin ridning. Nu börjar det bli is på banan men fortfarande mjuk och vattnig is.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0