Torsdag!

Bra riddag i dag!
 
Efter att ha mockat två lösdrifter så började jag ridningen med att rida Chokladen på slingan. Sen hade jag Dajmen klar när Linda kom till stallet och hon filmade när jag satt upp på henne, tänkte att det kunde vara bra att ha på film. Sen red vi ut, jag red Zayats och de fick pulsa i snön. När vi var tillbaka så red jag Oskar på banan och han fick träna på att vända snett igenom i trav. Han var verkligen jätteduktig och får en stor guldstjärna!
 
Sen fikapaus och i väg och hade en lektion på byn, och testade lite sadlar. Tillbaka och middagsdags, Linda åt här då hon hjälpt till att städa Nisses sadelkammare. Efter middagen var jag tillbaka i stallet och red Clarinett på slingan innan jag nattade hästarna. Bakade sedan en kladdkaka lämpligt tills Linda kom tillbaka, nu med en arbetskompis, och det blev kladdkaka med glass och en massa prat om alla hus som finns tomma här på byn men som ändå inte säljs! Både Linda och arbetskamraten är sugna på hus, helst på den här sidan av älven! 
 
Uppsittningsträning med Dajmen! 
 
Bildbevis för att det går att sitta på Dajmen! 
 
Från turen med Zayats! 
 
Baloo myser i garaget! 
 
Oskar efter ridning! 
 
Sadelprovning! Undrar hur många sånna här bilder jag har i telefonen? 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0