Skitväder!

Riktigt skitväder igår! Först på morgonen var det en tunn ishinna över hela gården, det blåste ganska mycket i kombination med regn på dagen och sen snö. Tur att jag fick vara inne på Ica hela dagen!
 
Jag longerade Wasabi på morgonen ute i snön och hon drullade bort sin andra sko, tur att hovslagaren kommer nästa vecka! Efter jobbet så hade vädret lugnat ner sig, det var snö på marken i stället för is och jag kunde jobba Oskar i töm. Skönt att inte behöva tända lampan på banan trots att jag jobbat till 18 och därför inte var igång med Oskar förrän strax före 20. Gillar sommartid, men det är segt på morgonen! Så i dag lite segt, - 8 grader ute och lite blåst men ser ut att bli en solig dag!
 
Oskar efter jobbet! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0