Motivationssvackor!

Även om det är fantastiskt väder så typer motivationen emellanåt, egentligen inte så konstigt men ändå.. 
 
Igår morse var inte motivationen på topp så det blev bara en häst riden innan jobbet. Jag red Szum som fick gå ett lite mer riktigt travjobb och gå lite skänkelvikning i trav, sakta börjar han komma igång igen. Sen borstade jag Lemonaden med tjockmagen i hagen och putsade lite på hennes hovar, hon har inte börjat gälla än. Nästan alla mina hästar fäller för fullt, lite tidigare än normalt, men inte Lemonaden. Ändå brukar ju dräktiga ston börja fälla tidigare, men Lemonaden brukar vara sen att fälla och hon har ju fortfarande nästan tre månader kvar till fölning.
 
Sen efter jobbet så red jag Grå. Hon var inte alls på humör, misstänker att fällningen spökar här, så jag red tills hon släppte och gick för egen maskin. Nu ny dag och förhoppningsvis lite fler hästar ridna!
 
Szum med långhalsen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0