Efter stormen!

Fy vad det blåste i natt! I morse fick jag börja med att plocka plast och grejer, en av sockerbitarna som låg på ridbanan hade blåst i väg en bra bit därifrån!
 
Det blåste fortfarande rejält i morse, jag longerade Chokladen i snön. Det kan bli en utmaning med underlag ett par veckor nu om det fryser på vilket det ska göra. Så testade lite i dag att vara ute i snön bredvid banan, då det är isigt värre på banan.
 
Efter jobbet och mat så red jag och Linda ut. Jag hade Oskar, och han hade fullt upp med att titta på allt! Det brukar sällan vara någon värre trafik på våran väg men när vi red mötte vi, eller blev omkörda, av sex bilar och en fyrhjulning!!! Alla tog det lugnt, och så även Oskar. Efter ridturen så longerade jag Zayats på samma ställe som i morse innan nattning av hästarna. Nu hoppas jag att det blir lugnare i natt, och i morgon är det sommartid! Jag har längtat efter sommartid men just nu gruvar jag mig för tröttheten som blir vid omställningen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0