Årsmöte!

Blev inte jättemycket häst igår, men kanske bra för min rygg som visserligen är mycket bättre men ändå blev trött av att jobba...
 
Innan jobbet igår så tog jag Clarinett i töm. Efter jobbet var jag snabb hem för att deltaga i en digital föreläsning om unghästens väg från ridhästtest till 7 års championat, och årsmöte med Mellersta Norrlands Hästavelsförening. Jag har ju tagit på mig att vara suppleant där i år då det kändes ju bra att vara med på årsmötet. Ska bli intressant och roligt, tror jag, eller så blir det ytterligare en grej att försöka hinna med dom ger stress och dåligt samvete. Men tror på att det ska bli roligt och intressant!
 
Sen en lite senare nattning av mina hästar, och så hjälpte jag Nisse att natta sina djur. Han är faktiskt lite bättre igen efter att ha varit sjuk i snart två veckor!
 
Nu ny dag och ser ut att bli sol i dag med!
 
Clarinett igår morse, pigg, sprattlig och blank!
 
Digital genomgång av dressyrprogram för unga hästar! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0