Sommarsolståndet!

Igår vände ljuset, men jag ska försöka låta bli att tänka på det!
 
På förmiddagen igår så åkte Zayats hem för sommarvila! Rakt in i transporten så hon var nog sugen på semester och på att få komma hem. Sen red jag Movie, lite travjobb med övergångar och testade på galoppen lite, kändes väldigt trevlig att rida. Fortsatte ner till betet där jag joggade Wasabi och Grå lite i töm innan Linda kom och vi skrittade ut med Juliette och Chokladen. Chokladen kändes precis som vanligt och är nu även mjukare i ryggen igen, vet inte vad som blev i söndags eller varför men jag fortsätter jobba henne lite lätt några dagar.
 
Sedan jobbade jag Paulas häst i töm, han var riktigt fin, innan jag fixade mat, åt och åkte i väg på några lektioner. Hemma igen så hämtade jag två höbalar innan det var nattning av hästarna, blev en lång dag även igår!
 
Movie efter ridningen
 
Trött fölis i värmen, var varmt på dagen igår men sen regnade det lite på kvällen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0