Midsommarveckan!

Midsommarveckan innebär mycket varor och mycket kunder på Ica. Men också att semestrarna börjar och vi inleder sommartiderna med öppet en timme längre på kvällen. Det är ganska bra för då börjar man senare på dagen och hinner mer innan jobbet.
 
Så igår hann jag på förmiddagen först longera Chokladen lite, ingen utrustning förutom träns så kan inte säga något om tvångandet men annars såg hon bättre ut på alla sätt. Lite spänd i ryggen fortfarande. Sedan red jag Cervin på banan och tränade på traven, och jag red även Kayden. Sedan ladda om för jobb. 
 
Efter jobbet åkte jag direkt till stallet och hade två träningar, sen nattning av hästarna och så var en lång dag över! I dag ny dag, ledig från Ica men ändå massor att göra!
 
Cervin innan avsittning! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0