Midsommarafton!

Midsommarafton och semester! Och sol och värme, det är vi inte bortskämda med på midsommar!
 
Jag jobbade från morgonen och vi stängde klockan 16 det var mycket folk, vi fick varor och det är vidrigt varmt i butiken. På kontoret hade vi 28 grader igår! Men när vi stängde igår så gick jag på tre veckors semester!
 
När jag kom hem var ingen så hungrig så vi åt jordgubbar och glass, och sedan åkte jag till hästarna. Red ut en liten sväng på Clarinett vilket nog var precis vad jag behövde för att varva ner! Sen åt vi vitlöksbagutter, röror från charken på jobbet, ägg, potatissallad och rostbiff. Blev lämplig midsommarmat! En sväng till ner till betet och sen förberedde jag dagens tårta, den ska frysas så det gick ju lika bra att göra igår.
 
Nu midsommardagen, jag skulle kliva upp tidigt för att rida men försov mig för det, händer inte så ofta och jag behövde nog det. Sista veckan har varit rätt mycket och jag har varit sjukt trött, känns perfekt med lite semester nu!
 
Utsikten från Clarinett igår, indalsälven som går där nere! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0