Midnattstrav!

Så fantastiskt att åka hem mitt i natten och det är ljust, älskar dessa ljusa kvällar!
 
Dagen före midsommar är en av årets största handelsdagar vilket verkligen har märkts i dag på jobbet. Jag har jobbat heldag på Ica och det har varit fullt race. Efter jobbet fixade jag hästarna och duschade, och sedan åkte jag, Nisse och Linda på trav på Dannero.
 
Midnattstravet på Dannero är en väldigt trevlig tillställning, nu är det några år sedan vi var där sist, pandemi och mycket jobb runt midsommar har ställt till det men roligt att komma i väg igen. Man måste göra något annat ibland, även om det fortfarande handlade om hästar!
 
Från kvällen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0