Uppladdning!

Gårdagen handlade mest om uppladdning för i dag som skulle bli en hektisk dag, men som sen ändå inte blev det. I alla fall inte än så länge!
 
Började gårdagen med att rida Kayden, han var mycket bättre än dagen innan och riktigt fin att rida. Han är verkligen olika från dag till dag... Sen kom Linda och vi red ut en sväng med Juliette och Clarinett innan det blev full fart och lite stress att ta sig till jobbet.
 
Efter jobbet gjorde jag varma mackor och sen drog jag igång med förberedelserna inför dagen. Planen var att hovslagaren skulle komma och sen skulle jag i väg på kurs, dessutom skulle det bli sjukt varmt. Så jag fixade fika till hovis, förberedde de hagar som hästarna ska gå i när jag är i väg, packade höpåsar, packade alla grejer och nattade hästarna. Sen ringer hovis, detta var ju ganska sent, han kunde inte komma i dag och vi bokade om till nästa vecka. Lite synd att Chokladen inte fick skor på sig innan kursen men det blev betydligt mindre stress för mig!
 
Så nu laddar jag för tredagars kurs, ska bli så roligt!
 
Från turen med Clarinett!
 
Doris har lärt sig att klättra i träd! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0