Lördag!

Igår var det en vecka sedan jag gjorde illa mig, även om jag är mycket bättre och nu oftast går utan att halta så gör det ont, och jag inser att det här kommer jag få leva med länge... Men som sagt så hade det kunnat vara värre!

Igår longerade jag Forzett innan jobbet. Doris var med mig som vanligt när jag borstade Forzett innan, och tyckte nog att Forzett hade fin svans för rätt som det var började Doris leka med svansen! Forzett som knappt gick att ta i bakbenen i början brydde sig inte om en liten katt, sen när jag kratsade bakhovarna försökte Doris fånga skiten jag kratsade ur, hon lever farligt! Forzett verkar dock ha landat lite!

Efter jobbet så gjorde jag wok till middag och sen till stallet där jag tog Movie i töm, och sedan ner till betet och red ut med Clarinett. Som vanligt sen kväll innan jag var klar men en fin kväll med bra väder, mina sociala medier har överöst med filmer från konserter då det denna helg både är Yran, Västgård och crusing i Rättvik! Nu ny jobbdag!

Forzett igår morse! 

Från min och Clarinetts kvällstur! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0