Halt på jobbet!

Jobbat på Ica i dag halt, men det gick ju det med, men det var tungjobbat...

Vi går mycket på jobbet, och dessutom har vi en trappa som vi springer mycket i. Kan säga att jag inte sprungit så mycket i dag.. Svårt att stå på knä också, men på något vis tog jag mig igenom den här dagen med!

Efter jobbet så var det dags för Movie och Forzett att börja jobba efter en vecka vila. Båda fick gå i töm. Movie var spänd i ryggen innan vi började, men mycket bättre efter, blev glatt överraskad av att hon jobbade i samma finaform som innan vilan. Forzett hade lite egna idéer och åsikter i dag, men avslutade med riktigt fin trav på volten sen. Hon är ganska lik Clarinett på många sätt, avsaknaden av tålamod och detta att göra saker först och tänka sen är några!

Sen nattade jag hästarna i regn (vi behöver faktiskt inte mer regn nu...) och när jag kom hem hade Nisse tagit medsig mat hem till mig, från den middag han var på där de hade besök av norsk släkt. Dessutom väldigt god mat!

Nyfiken Bob! 

Han är så söt! 

Forzett igång igen! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0