Halt och lytt!

Jag är i alla fall haltare än Chokladen! Men jag kan rida, bara jag tar mig upp i sadeln!

Det tar lite längre tid när man är halt, värst är att kliva och ur bilen, gå i trappor och då att kliva upp i stigbygeln, men det går! Började dagen med att tömköra Kayden, sedan tog jag in Chokladen och spolade henne och longerade lite för att se hur hon ser ut. Lite halt på höger bak men syns inget i skritt.

Sedan ner till betet och tog Grå lite i töm och skrittade ut en sväng på Clarinett. Lite fika i väg på lektioner och på hemvägen köpte jag med mig mat. Kvällen sen gick åt till att köra ner en vartendunk till betet och kolla alla hästar. Nu ladda för jobb i morgon!

Grå i töm! 

Delar av mitt ben, dock inte den delen som gör ondast. Jag har betydligt mer ont nu än när jag bröt armen i fjol! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0