Vårvinterväder!

Söndag och vårvinterväder, i januari! Alldeles för tidigt, men härligt ändå!
 
Red Wasabi och Clarinett på förmiddagen. Wasabi på banan och jobbade med traven, först lätt kaos med stopp, hopp och tre travsteg i taget, sen ramlade polletten ner och hon travade flera varv åt båda håll, och då känns det ju så väldigt lätt och bra! Gäller bara att vänta ut kaoset! Sen red jag Clarinett på slingan, lite lätt konditionsjobb.
 
Hann med lite fika innan eftermiddagens lektionsrunda. Den började hos ardenner jag hjälper till att rida in, i dag travade jag lite på henne och så avslutade vi med att dottern i familjen satt upp och red lite. Väldigt trevlig häst, men stor! Sedan vidare för ett gäng lektioner och avslutade hemma med att jobba Bea i töm åt Linda.
 
Sen gjorde jag pizza så sen middag, även Linda stannade och åt pizza och drack kaffe och såklart blev klockan mycket! Nu sova och ladda för jobbdag i morgon!
 
Så duktig Wasabi i solen i dag!
 
Vårvinterväder när jag red Clarinett på slingan! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0