Trettondagen!

Det blev en kall trettondag! Temperaturen har växlat lite men pendlat mellan -19 och -14 grader, och i natt blir det nog kallare!
 
För kallt för att jag och Linda skulle rida ut på förmiddagen, och sen för kallt för lektioner. Jag jobbade i alla fall Zayats lite i töm, red Clarinett på slingan och longerade Wasabi i snön. När sedan lektionerna blev inställda blev det en lugn eftermiddag med middagsfix och tid att läsa, sen på kvällen följde jag med Linda och hämtade ett skåp som hon köpt. När vi lastat av skåpet hos Linda så nattade vi hästarna och sen fikade ost och kex. I morgon är helgdagarna slut för den här gången och det är vardag igen!
 
Zayats på banan i morse!
 
Soligt men kallt när jag red Clarinett
 
 
 
Energisk Wasabi som fick rasta av sig i snön!
 
Och så ett utklipp från boken jag läser nu, "En mental sporre" av Johanna Lassnack. 
Ungefär samma som jag brukar tjata om! Skulle önska att alla mina elever läste detta! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0