Snödrev!

Så var det mycket snö igen, härligt!
 
Blåste fortfarande ordentligt i morse men på dagen var det riktigt fint med sol och vindstilla, men då var jag ju på jobbet. Tog Wasabi i töm först på morgonen och det blev mest avrastning. Hon var laddad i blåsten och inte blev det bättre av att kompisarna i hagen bredvid busade och stökade, så vi trav jobbade tills hon kunde trava lugnt i rund form. Red Chokladen sen på slingan, som hade drivit igen så den bitvis inte syntes, hon höll sig i alla fall lugn i blåsten och var riktigt fin att rida!
 
Sen Ica och efter jobbet gjorde jag kebab till middag, och när jag kom till stallet så fick Grå jogga lite i töm och så red jag Clarinett. Egentligen ett ganska lugnt dressyrpass men ett par decimeter snö gjorde ju att det blev lite jobbigare. Efter ridning och nattning så blev det lite bokföring också, men nu har jag gett upp för i dag!
 
Wasabi i morse!
 
Så här såg det ut på jobbet i morse, man kan tro att det spökar men det var en automatisk påfyllare på hyllan som gått sönder så schampoflaskorna hade kastas i väg. Så igår skurade jag öl, i dag schampo så det är i alla fall omväxlande! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0