Motivationsbrist!

Det är lätt att tappa motivationen, vädret är växlande och underlag och förutsättningar ändras hela tiden. Jag hade köpt biljetter till två clinics under januari och februari för att få inspiration, de blev såklart inställda pga coronan, inte så oväntat men tråkigt ändå. Men nu har jag anmält mig till en dressyrträning och en digital kurs, det är ett ridlärarkonvent med föreläsningar inriktade mot ridlärare, intressanta ämnen och bra föreläsare så det ska bli roligt!
 
Igår efter jobbet var det motivationsbrist. Jag hade fixat snabb middag men kom ändå till stallet sent så det blev bara en häst riden, nästan -15 grader så dessutom kallt igen, även om det inte ska hålla i sig så länge nu. Red ett lätt dressyrpass med Clarinett och sen fick det bli kväll. Hoppas på mer ridning i helgen!
 
Jag tog i alla fall och gjorde en plan för varje häst, med mål, checkpunkter och övningar att jobba extra med för resterande del av januari och februari blir spännande att se om jag uppnår allt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0