Mer sol!

Vårvintervädret håller i sig! Så fina dagar!
 
Lite segt att komma igång i morse, men sen mockning av två lösdrifter och ridning. Red Chokladen och Grå på slingan, när jag red Chokladen insåg jag hur lik hon och Wasabi är varandra. De gör precis samma grej när de drar ner huvudet och trycker upp ryggen, deras mamma gjorde lika också. Men Chokladen var i alla fall lugnare än Wasabi var igår. Grå var spänd i början men det släppte och då blev hon piggelin i stället! Sist red jag ut Clarinett en sväng.
 
Sen gjorde jag köttfärssoppa till mat, gjorde sånna mängder att vi nog får äta det i en vecka, tur att det är gott! Sen i väg på ett par lektioner och hämtade upp en sadel som ska provas på en häst åt en kund. Sist red Linda hemma, hon hoppade lite gymnastik och studs med Bea! Sen lite förberedelser för i morgon som att sätta in inredningen i Nisses transport och mocka några boxar. Så avslutade vi med fika. Nu sova för det är tidig morgon i morgon när hovslagaren kommer!
 
Fantastiskt väder, här Chokladen!
 
Chokladens skugga!
 
Grås pigga öron! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0