Magont!

Haft ont i magen i dag, den tyckte nog att det var för mycket med vin, smörgåstårta, ägg och chiliostbågar på samma kväll! När jag var upp första gången vid 6.00 i morse kändes det som att jag hade en brinnande boll i magen! Bättre på dagen men efter att jag åt i kväll blev det sämre igen, det kommer att gå åt mycket verum och proviva framöver, jag är nog för gammal för sånt här!
 
Eftersom jag hade så ont i magen i morse så gick det lite trögt men jag jobbade i alla fall Lemonaden i töm innan jag åkte till jobbet. Efter jobbet åt jag risgrynsgröt till middag, och blev sämre igen (men det kan vara dagens enda kaffekopp som orsakade det), men red ändå Clarinett som fick gå ett lättare dressyrpass i nysnön!
 
Lemonaden med magen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0