Årets fattigaste dag!

24e januari brukar sägas vara årets fattigaste dag, det märktes på Ica igår där det var väldigt lugnt. Själv inser jag att jag kommer att ha fler fattiga dagar det här året också!
 
Jag longerade Chokladen på morgonen, bland annat över höga travbommar. Sen efter jobbet så red jag Grå, tog till och med på dressyrsadeln! Hon stod emot lite i galoppen igår men vi fick till en höger ändå, känns som att det håller på att lossna med högergaloppen, och galoppen generellt som ju varit mycket tvärstopp och bock på banan.
 
Nu ny dag och lite andra planer än normalt i dag. Men börjar såklart i stallet!
 
Chokladen på morgonen med den fantastiska himlen i bakgrunden! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0