Måndag och snö!

Måndag och jobb igen, jag som inte hunnit något denna helg!
 
Det har verkligen kommit mycket snö sista veckan! I morse tog jag Grå i töm på banan i all snö, känns som att det kommer att ta några dagar att trampa ihop banan nu!
 
Efter jobbet och middag så började jag köra ut balar i hagarna med bilen. Inte helt enkelt smdå det är mycket snö och dessutom plogkanter. Men jag fick ut först till Szums hage och senare även till stona, däremellan red jag Clarinett. Det blev mer snöpulsning än dressyr men hon fick jobba lite, och lite trimning av övergångar blev det ju!
 
I morgon ska jag jobba extra då en i personalen är på semester, gäller att komma ihåg att jag ska jobba för jag gör ju sällan det på tisdagar!
 
Grå i det härliga ljuset som var i morse!
 
 

Kommentarer
Postat av: Hannas krypin

Men så härligt det ser ut! Jag vill ha mer snö men just nu är det barmark.

Svar: Här börjar det äntligen bli lite snö, vi har haft lite i år men inte pga att det snöat lite utan att det har tinat bort mellan. Nu väntar vårvintern och det är ju helt fantastiskt!
Pernilla Engström

2022-02-08 @ 06:58:33
URL: http://hannafialotta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0