Ko-dag!

Lite annorlunda dag igår, men ibland behöver man göra något annat även om det mest är att åka bil!
 
Jag red i alla fall Clarinett på morgonen, red dressyr och nu börjar galoppen återigen kännas bra! Sen fikade jag och Nisse en semla och åkte till Östersund. I Östersund blev det ett snabbt besök på Hööks där jag köpte fett till mina stövlar och på ByggMax för att köpa spån, sen ut på Frösön för att hämta 4 kalvar!
 
Fyra kalvar i lite olika storlekar lastades och sen åkte vi hem igen. Väl hemma så var det lite pyssel med att fixa åt kalvarna lasta ur men sedan åkte jag och red ett dressyrpass på Chokladen. Hon var pigg, fin och jätterolig att rida! Avslutade kvällen med varma mackor!
 
Nu ny dag, och lite mer häst och mindre kor hoppas jag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0