Fyra hästar!

Jag lyckades rida 4 hästar igår, känner mig rätt nöjd!
 
Började på morgonen med Zayats, hon fick jobba med övergångar på spåret bredvid banan. Sedan red jag Wasabi som fick fortsätta med att träna på att trava på fyrkanten och med att byta varv. Gick sådär igår, hon var inte så stökig men inte riktigt med mig, blev många små diskussioner.
 
Efter jobbet och snabb mat så fick Chokladen och Clarinett gå dressyr. Det var tungjobbat på banan då det ju fortfarande är mycket snö och det dessutom var plusgrader på dagen blev det tungt. Chokladen gjorde ett bra pass, speciellt galoppen. Även om inte träningen förra helgen gick superbra så har mycket släppt efter, känns som att hon växlat upp sig! Clarinett tyckte att det var jobbigt med underlaget, dock inte jobbigare än att hon kunde dra en diagonal med mig! Det är liksom omöjligt för Clarinett att gå ett pass utan att hitta på något!
 
I dag är det alla hjärtans dag och jag ska jobba, vi lär nog få sälja massor av blommor och geléhjärtan!
 
När jag red Zayats så visade sig solen lite!
 
När jag red Wasabi duggregnade det i stället lite! Kolla munnen och tungan på henne, hon är hopplös och ska bita på allt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0